Upplevelse 2010

Hemma i Malmö igen och om jag ska vara en smula seriös så inser jag att jag är på väg in i en ny fas i livet. (Nya) jobbet börjar den 7e juni och jag känner mig sjukt peppad faktiskt. Ska bli spännande att få testa alla mina kunskaper. Piteå var kul, men fan det är skönt att vara hemma. Det bästa med hela resan var ju alla kära återseenden. Jag älskar sånt, alla "HEEEEeeeeej" och "Är du här?!" etc. etc.

Festen som jag var otroligt laddad inför levde inte riktigt upp till mina och många andras förväntningar. Nakenchocken på scenen på Kåren var ingen höjdare. Äckliga dräggiga män som slänger av sig tröjan och går med byxorna i knävecken är ingen hit i min bok, men that's how they roll.

Hade också mitt sista lektionstillfälle på upplevelseproduktion någonsin. Det kändes konstigt, precis som att alla precis hade värmt upp och sen var det slut. Fast jag kommer nog inte att sakna det, inte på ett bra tag i alla fall. Jag ska återgå till mitt chillande nu, imorgon blir det sista spurten med uppsatsen, sen ska jag fan ha min examen.

Upplevelse årgång 2010 med lärare.



/Snart magister i upplevelseproduktion (Ida)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0