Så nära så nära

Fick ett samtal idag om intervjun jag var på i fredags. Satte lite press på rekryterarna eftersom jag måste ge kollot ett besked om jag ska jobba som kolloledare i sommar eller ej. Anyways, har önskat att få tjänsten på stadskontoret eller på kulturförvaltningen och nu ringde duden från stadskontoret och sa att man haft ett möte och kommer rekommendera mig för tjänsten där. Har varit så nära förut också, som tjänsten som kommunikatör som de drog tillbaka på grund av en omorganisering (blä). Det som gäller nu är att jag måste bli godkänd av Malmös stadsdirektör eftersom jag i sådana fall kommer jobba med de stora grabbarna och kvinnorna! Lite häftigt sådär men hoppas hon gillar mig och inte tycker jag verkar oseriös eller något. Min film som jag var tvungen att skicka in till rekryteringen var ju inte den mest seriösa hehe.

Hoppas jag kan joina frugan snart i hennes glädjerus så vi får gå och ut fira tillsammans. Fortsättning följer...

/sanna

UPDATE:
Stadsdirektören vill träffa mig så jag antar att jag ska iväg på möte nu i dagarna. Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0