Jag hatar SAS!

Ah, det finns fan inget värre. Vilket jävla skitföretag. Bestämde mig idag för att åka upp till Sthlm på tisdag med tåg. Sen ringde jag SAS för att bara kolla av så inte Idas resa Malmö-Luleå påverkas av att jag skiter i första biten. Och hur jag gör, checkar jag bara in i sthlm som vanligt? Nej då går det alltså inte, jag MÅSTE checka in i Malmö och hon kan absolut inte göra något för att hjälpa mig. Vad fan liksom, nu fick jag boka av min resa (av 750kr få tillbaka typ 350kr) och sen själv boka en ny resa med det flyg jag skulle ha tagit från Sthlm. Det är ju fan helt sjukt!!!!! Om människan hade varit lite mer serviceminded så hade det gått. Hur svårt kan det vara liksom?!?! Men visst, ännu fattigare men nu får jag komma hem några dagar iallfall. Så värt det. Funderade på att joina Gustav, Calle och Jesper och bila upp men nej, då vet man aldrig om man kommer fram eller ej. Uuuh, jävla SAS.
/S

Kommentarer
Postat av: emily

men man kan väl checka in på internet, eller spelar det roll att du hoppade på halvvägs? SAS är stört. Fifan.

2010-05-16 @ 17:30:49
URL: http://fememily.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag fick inte hoppa på halvvägs eller checka in halva resan. så jävla dumma i huvudet. hata!

2010-05-16 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0