Holy moly vad det är skönt att ligga i sängen. Japp!

Nu är vi på svensk mark igen. När vi åkte tåget från Kastrup till centralen var jag nära på att prata engelska med biljettkillen. Kommer att vara lite skadad ett tag framöver. Jag saknar redan New York. Inte boendet, men staden. Åh det var underbart! Minus matförgiftningen dårå, men det var ganska spännande på sjukhuset i alla fall. Typ precis som i cityakuten (inte alls som i Grey's Anatomy). Sanna läste sitt ego-förord (klart för att förord ska vara ego) medan jag låg och nästan dog (nej det var en lögn, killen i båset brevid höll på att dö).

Malmö är ändå nice, stan känns lite platt bara efter alla skyskrapor. Till och med lägenheten kändes liten när vi kom hem. Nu måste jag fortsätta plugga fastän jag är äckligt trött. Snart är det klart i alla fall. Uh. Ja nä nu är det dags (andas djupt, råkar andas in en flyga och spottar frenetiskt tills flugan ligger död i sängen).

Bilder kommer snart.
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0