Hälsningar från Piteå

Hej hörrni. Nu har vi äntligen genomlidit (nej fel ordval för det har varit sjukt roligt och intressant) tre dagar fullspäckade med presentationer och opponeringar. Jag har bara mindre saker att ändra i min uppsats så två timmars arbete och sen är jag helt klar! Det är helt sjukt!!!

Bokade en dyr tågbiljett från Sthlm till Malmö igår och jag tänkte då att det är bäst att jag tar mig ner till fredag förmiddag och hoppas på att jag får min jobbintervju på eftermiddagen. Och vilken tur jag har! Fick mailet idag om att den äger rum klockan 13 på fredag och mitt tåg kommer in till Malmö central vid 12. Så jag håller tummarna för att det inte blir några förseningar.

Intervjun är för det här jobbet jag har velat ha i några månader nu - att skugga en förvaltning och föra in ett ungt perspektiv i kommunen. Man får typ skapa sin egen tjänst och välja vad man vill hålla på med, vilket inte låter helt fel. Dock är det gruppintervjuer vilket jag aldrig har gjort tidigare men fasen, det ska bli askul. Om jag inte får det jobbet så kommer ni hitta mig i de skånska skogarna i sommar - då tar jag jobbet som kolloledare. Nästa vecka vet jag vad som händer de kommande veckorna. Exciting!

Grattis till alla oss i klassen som är duktiga och bäst av allt - KLARA MED UTBILDNINGEN!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0