Hallå ja!

Vet inte om det är för tidigt att uttala mig, men det borde det inte vara. Jag har fått jobb på miljöförvaltningen i 6 månader. Kan gå in mer på detaljer när jag vet mer, men det känns fan bra, känns stabilt, känns vuxet. Det nya jaget: Ida - miljökämpen! I övrigt känner jag mig lite stressad just nu. Veckan bara flög iväg och jag hade mycket roligare saker för mig än att plugga, men det går vägen nu i alla fall. Hoppas hoppas hoppas att det går vägen för Sannaho. Annars är de ju dumma i huvudet! Skulle ha lagt upp en bild men det strulade och jag har inte tid för sånt nu *stressar upp sig i onödan*.

Men jeei jobb och så. Awesome.

Hej, tjing, ciao.
/Ida


Kommentarer
Postat av: Josse

wiiiie grattis gumsan!

2010-05-22 @ 08:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0