Förgiftad i New York

Ida kör på som vanligt och har drabbats av matförgiftning. Vi åt typ samma sak men jag har klarat mig iallafall men det hela resulterade i att vi igår drog till akuten. Hon fick ha på sig en sån där ful sjukhusrock som är öppen i bak. Jag passade på att vara en duktig/dålig medmänniska och tog kort på henne mitt i all misär. Sen har jag väldigt svårt för sjukhus så vi såg nog rätt roliga ut när vi kom in där, jag som såg en massa sjuka och typ döende! människor och var på väg att börja grina och sen Ida som typ grät för att hon hade så ont. Sen hamnar vi på ett ställe och duden bredvid sitter och hulkar och spyr en massa. Jag och Ida som är sjukt känsliga för såna ljud satt där med och höll på att spy bara av hans äckliga ljud. Usch.

Men det var rätt spännande att få se hur det går till på ett amerikanks sjukhus. Så jävla ouppstyrt alltså. Typ hundra personer som kom och gick, ingen koll på någonting. Jäkla meck med försäkring och allt sånt. Men Ida mår bättre iallafall so no need to worry! Hon får berätta alla detaljer sen... eller inte.

Idag är det sol ute och vi ska slappa lite i Central Park nu under dagen. Sen ikväll blir det Amateur night på Apollo Theatre och kanske lite öl i Brooklyn. Får se hur pepp Ida är på det sista. Hej så länge!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0