Detta hände förra året

Idag började jag Pite-peppa. Jag vågar nästan inte säga det, men det är väldigt ljust i uppsatstunneln just nu och det kan ju vara därför. Förra årets hemvändarfest var galen. Försökte minnas tillsammans med Gustav vad som hände under kvällen, men letade istället fram några bilder som får funka som pepp inför årets partaj.


Jag lyckades haffa en maraccas som jag har störat mig med fram till flytten när Lania fick den. Fråga mig inte vad Sanna gör.

Soffa?

Flytta soffa? Vilket jag uppenbarligen tyckte var sjukt roligt.

Sannas ninja-moves är lite farligare än Gustavs.

Det slutade inte bra.

På båtsafari i Piteås skärgård.

Pepp! Godnatt.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, jag känner också pepp deluxe inför de kommande festligheterna. Även fast det inte finns minsta tillstymmelse till ljus i min uppsatstunnel. Vem fan behöver ljus när man kan famla i mörkret...



P.S. Snart kramkalas!

2010-05-14 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0