Back in Malmö

Kom ner i fredags och hade cirka tjugo minuter på mig att träffa Ida och ge henne min resväska och käka en macka. Sen begav jag mig ut till någon stadsdel för min gruppintervju för det här "skugga en förvaltningsjobbet". Jag tycker jag gjorde jäkligt bra ifrån mig. Alla var så jäkla seriösa och jobbade med hemlösa, kvinnojourer, var involverade i en massa projekt och föreningar... ville göra gott för mänskligheten a la moder teresa style. Och sen var det jag... Lite kontrast kanske till de andra sökande men det gynnar bara mig hoppas jag. Om de inte väljer mig så är jag inte rätt person för jobbet helt enkelt, då vill de ha ett mer traditionellt synsätt på kommunal verksamhet och det är hur lame som helst. 

Trots att jag gick upp vid 05 så drog ändå jag och frugan hem till Malin och hängde lite med henne och hennes vän Carro. Firade med lite corona och njöt av att ha Piteå avklarat. Sen idag har jag fixat klart min uppsats och lämnat in allt som ska lämnas in. Så jävla skönt!!! Imorgon ska jag träna... det enda jag har inplanerat på agendan och kanske läsa en bok. Hur nice är inte det?!?

Hej på er!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0