Åh äntligen!

Vaknade imorse och kastade en blick på mina små lappar där jag hade skrivit upp stödord inför dagens presentation. Tänkte att jag inte vet vad jag ska säga - men det löser sig. Fick ett lycka till-sms från Idas föräldrar och tänkte att; det är ju ändå rätt stort det här. Fyra jäkla år och det är detta moment som är the grand finale, tack och lov gick det väldigt bra. Jag körde igenom min presentation utan några större screw ups och Evelina kom med en massa bra synpunkter på min uppsats. Så nu är den skiten avklarad och jag vet att jag definitivt kommer bli godkänd.

Nu ska jag kolla upp vilken film gänget ska se ikväll. Igår plöjde vi Lasse Hallströms Dear John till Gustav och Dennis stora lycka. Samma författare som skrivit The Notebook. Men den var aslame förutom soundtracket så ah - se den inte!

Nu blir det lite vila!

/sanna

Kommentarer
Postat av: Sannamamman

Är så himla stolt över dig gumman. Du och Ida är fantastiska. Kramar

2010-05-25 @ 13:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0