My name is working girl!

Vem trodde att allt snack om att jobba, starta upp projekt och träna skulle bli verklighet när jag och frugan flyttade till Malmö? Inte jag i alla fall. Det verkar som att det nya livet har uppslukat oss och det känns som att jag aldrig någonsin kommer komma in i någon Pite-rytm igen. Det är nice!

Jobbade idag på Bornholms förskola (inte på riktiga Bornholm utan här i Malmö, lite tokigt sådär) och det var väldigt trevligt. Efter Sannas personalmöte ska vi gå och träna och jag längtar nästan. Fan jag känner ju knappt igen mig själv. Imorgon blir det förberedelse för resan upp till Piteå på onsdag som kommer att ta ungefär 12 timmar. Kanske till och med 13. Jag längtar mest tills jag kommer hem igen faktiskt!

Nu ska jag kontakta släkten.

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0