Mitt 2009 i bilder - mars

'
Jag försökte träffan Jossan som också var i Stockholm på praktik så ofta som möjligt. Hon var ju så upptagen hela tiden.
Här ser ni transan från Fuldesigns invigning också.
Jag hängde en del med Cissi och hennes klass.
Jag jobbade mycket med en utställning i skyltfönstret på Malmen, i deras svarta låda. Work in progress.
Åkte runt och fixade inför Kontor 2019, här på Kvadrat för att välja tyger.
'
Sen som fin avslutning på hela praktiken så var det Trendgruppen som arrangerade lanseringen av prinsens egendesignade bestick. Allt skedde på Svenskt Tenn och vilken dag!
Jag står och snackar skit med livvakterna.
Chefer + prins.
Champagne för att pusta ut efter en stressig dag.
Det var mars och då var jag färdig med praktiken och drog upp till Piteyo igen.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0