Mitt 2009 i bilder - juni

Några av bilderna tillhör egentligen maj eftersom gänget kom upp till bartömningen. Men ni får dom ändå.
Vi kollade på en massa fotboll. Somliga blev argare än andra.
Vi lånade projektor från skolan och hängde med Conan.
Gustav flyttade från Jossans lägenhet.
Vi badade nästan hela tiden.
Juha var eldmästarn.
Bartömningen var en klockren dag.
Midsommar i Piteyo. Mycket underhållande.
Sen drog jag till Sthlm en vända och var med om bästa utekvällen ever. Träffade Henrik igen.
Innan var det grillning hos Cissi och Gus och Malin som jag jobbade med i London kom dit!
Ny kan skymta Andreas look alike där bakom.
Och en massa dagar låg jag och latade på Dalarö med mamma och syrran.
Juni var grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0