Mitt 2009 i bilder - april

Innan jag jag försvann upp till Piteå igen så hann jag med en sista utekväll i Sthlm. Då fick jag träffa Jossans Tiger.
'
Världens skummaste kväll men jag hade roligt som vanligt.
Sen åkte jag upp till de andra igen. Allt var precis som vanligt.
Partyhjulet spikades upp på väggen!
Sen drog jag med Cissi till Milano för att titta den största tillställningen inom designbranschen.
Vi var fattiga och kom över två billiga biljetter och bodde sen gratis genom couchsurfing hos en intressant dude. Antonio om jag inte missminner mig. Världens mysigaste innegård och läge.
Jag fick se världens äckligaste korv.
Vi hängde lite i Zona Tortona där det var festivalstämning.
Sjuuukt mycket folk.
Vi kollade in mässan såklart.
Sen följde vi med vår host på en asrolig tentafest utanför Milano någonstans.
Och när vi var runt och kollade affärer och marknader stötte vi på den här minnesvärda tanten. Asrolig.
Det var april det. Härnäst väntar reunion, tripp till Stockholm och Valbord i Uppsala.

Kommentarer
Postat av: emily

haha det där var tammefan världens äckligaste korv. Hur tänkte dom?!

2010-01-12 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0