Livet utropstecken

Är tillbaks i Malmö igen efter en snabbvisit i Piteå i veckan. Det var ett kärt återseende (inte själva "staden" men människorna) och fan jag saknar dem redan. Frugan ville inte följa med hem så jag lät henne stanna kvar i Stockholm några dagar.

Igår när jag kom hem var jag så trött så att jag inte kunde prata ordentligt. Pratade med mamsen i telefon, men det kom liksom inte ut några ord. Kvällen spenderades i sängen med cola och film. Idag blev det andra bullar. Mamsen pappsen och farmsen (farmor) kom på besök och var impade av vår helt fantastiska inredning. Sen bar det av till Entré och lite träning på det så var dagen gjord.

Imorgon ska jag jobba. Vad är det här?? (sagt som Gustav brukar säga det) (Ooops insider-joke jaja whatever).



Den här killen är grym. Refrängen är bäst, hans falsett är inte att leka med!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0