Jag kan inte sova så jag ger er första delen av "Mitt 2009 i bilder"

Först ut är... *trumvirvel* .... januari. Och det nya året började med middag hemma hos min gamla högstadievän Micke. En samling galna och otippade människor som jag hade jäkligt kul med.
Sen mötte jag upp lite glada människor och gick och såg Familjen på Debban Medis. Inte fy skam det heller.
Januari månad bestod av många middagar och myskvällar.
Glada högar.
En massa kärlek.
Sjukt många suddiga bilder. Här äts det något äckligt på en pepparkaka. Någon som kommer ihåg vad?
Min gamla soffa/säng trivdes bra hos Andreas.
Vi fick för oss att börja spela badminton.
Jag försvann iväg till Stockholm ett tag för praktik på pr-byrån Trendgruppen.
Underbara Moa och min boss Stefan.
Det blev många pressträffar och roliga tillställningar.
Och jag hade väldans tur som hade en massa fina vänner där hemma.
Imorgon får ni mera mera mera.
/Sanna

Kommentarer
Postat av: Lania

Helosansalva! :D

2010-01-11 @ 08:29:09
URL: http://youremygoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0