Idag kommer Big love och Brothers and Sisters så då måste det vara måndag ja

Fan, jag trodde man skulle ha en massa tid över nu till blogguppdateringar och sånt men till skillnad från i Piteå så har jag typ ett liv nu hehe. Eller ett halvt iallafall - det kommer.

Jobbade för första gången i lördags dårå. Ställde ju upp i sista sekund och det visade sig att det verkligen var en liten krissituation. Jag kom dit och skulle jobba med Maria (som också är från Sthlm) som bara jobbat tre ggr förut. Och jag då, rookien nr 1 som inte ens dricker kaffe = vet hur kaffe ska smaka. Och givetvis kommer det en massa människor under mina första timmar och vi står där och försöker reda ut alla beställningar. Men det är i såna situationer man lär sig som mest så det var skitkul. Jag fick bossa över musiken och vi försökte gå igenom det mesta. Hon är ju också ny så det blir väl till att få lära om allt korrekt sen hehe. Men vi var asgrymma!

Nu är frugan iväg och jobbar så jag ska väl ta tag i disken. När jag kom hem i lördags kväll så hade hon städat hela lägenheten och maten stod på bordet. Kan inte bli så mycket bättre. Sen blir det plugg plugg plugg och personalmöte ikväll. Och på onsdag bär det av till Piteå... ångest!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0