I almost knew Bobby Moore

Arbetsintervjun jag och Ida var på idag gick asbra. Det är som kolloledare till sommaren. Dock fick de in typ 650 ansökningar förra året och nu blir det säkert mer på grund av ekonomin. Lite synd för det finns bara cirka 25 platser att fylla. Så vi får hoppas att de dissar runt 700 med pedagogisk erfarenhet för två newbies. Namedropade Bobby Moore mitt i allt vilket gick hem. Ena duden: "Han var min stora idol från det att jag var 10". Jag vet nog hur dom ska tas.

Även om vi inte får jobbet så var det en sjukt rolig intervju. Inte varit med om förut att man får direkta uppmaningar som: "nu innan vi skiljs åt, berätta varför du ska ha jobbet, börja nu". Annars är det oftast, berätta lite om dig själv men här körde man med raka puckar. I like. Får reda på i APRIL (aslångt ju) om vi får det eller ej.

Ska jobba imorgon för första gången på caféet. 6 h av förvirring antar jag men det blir en utmaning. Kanske ska hinna med lite plugg också innan alla deadlines går ut. Äsch då. Hej så länge!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0