Gissa vem som har skaffat internet dårå

Jo, jag såklart. Och titta; jag måste ha fått världens mest supercoolaste, fantastiska, ultramoderna mobil till. Se så fin! För ingen slant alls! Man måste älska telenor.


Min relativt nya mobil kan slänga sig i väggen alltså. Annars då? Jo idag har jag fått se Jägersro Travbana, Ah nästan, åkte bussen förbi utanför för att ta oss till världens störta Coop Forum och storhandla. Det var kul. Sen har vi slipat en stol med en slipmaskin på balkongen och stört alla grannar i området, det var också askul. Imorse kom vår soffa också - 400 spänn inklusive leverans - check. En typisk soffa a la Kåren vilket är grymt bra. Kanske låter lite småironiskt det där men icke, jag är sjukt nöjd med min tillvaro vet ni.

Folket är jävligt trevliga här nere måste jag säga. Ler åt en och är bara... ah trevliga. Trodde dock alla skulle vara vana med stockholmare som springer runt här nere. Men på nyår när jag för första gången var social så fick jag direkt höra "du pratar konstigt". Men det blir bra det här.

/sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0