Hos familjen Lindström/Ek

Nu har vi äntligen fått in bilderna från vårt nya hem i Malmö. Ni får hålla till godo med dessa tills ni får en äkta rundvandring a la Cribs style.


Vardagsrum och en liten glimt av Idas rum och Ida såklart.

Sannas superrosa lampa.

Lite mera vardagsrum/hall. Notera vår fina utsikt mot SATS! Motivation, ja tack.

Mera vardagsrum.

Kök.

Idas rum. Totalt kaos.

Sannas rum innan sängen kom dit.

Och här är jag. Har ju färgat håret igen vet  ni. Nu är det lite brunt, blont, rött.. ja en salig blandning.

/Idaho och Sannaho


Kommentarer
Postat av: emily

fasiken vad fint! När får man komma och hälsa på? :)

2010-01-02 @ 18:46:28
Postat av: sannamamman

Hej på er. Äntligen bilder :-). Verkligen en jättefin lägenhet, tror och hoppas ni kommer trivas toppen. Kram mamma/Catti

2010-01-04 @ 07:56:56
Postat av: Josefin

Min nyfikenhet är för tillfället stillad. Riktigt fin lägenhet. Jag kan verkligen se mig sovande på den där soffan. Plötsligt händer det.



Puss

2010-01-04 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0