Café Walonia

Yes, om ni vill träffa mig i veckorna så är det dit ni ska bege er. Även om ni inte vill träffa mig utan bara äta godsaker och hänga lite så funkar det med. Ikväll hade vi personalmöte med hela styrkan. Asnice med genomgång av verksamheten och allt. Intentionen är att vi ska ha det en gång i månaden. Ibland kanske det blir studiebesök för att kolla hur andra jobbar och sånt, allt för att få inspiration.

Sen är de sjukt noga med att vi ska få vara med att påverka och bestämma. Vi är ett team helt enkelt och jag gillar allt jag har hört, so far. Kommer nog bli riktigt bra det här. Berättelsen (storytelling) betonas konstant och att vi säljer en upplevelse. Snacka om att komma till rätt ställe. Ser fram emot att komma tillbaka och få jobba lite. Har redan tjänat ihop runt 800kr, inte fy skam inte!

Men jag ska försöka ta lite bilder nästa gång jag jobbar så ska ni få se hur det ser ut. Nu ska jag lämna in sista inlämningsuppgiften och gå och duscha efter träningen. Nya livet vet ni! (kommer garanterat hålla i sig mer än en vecka, bra Sanna och Ida).


/sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0