Bra och dåligt

Bra = Yeah, arbetsintervju på fredag - check.

Dåligt 1 = Glömd deadline på en uppgift idag.
Dåligt 2 = Vårt tåg är inställt!!! What the fuck. SJ ringde (en automatisk telefonröst ringde) och ba; ditt tåg är inställt. Tack, vi som har bokat flyg och allt från Sthlm. Så imorgon blir det till att SJ får lösa detta för annars missar vi Piteyo. (Hjärtar tar ett glädjeskutt av tanken men ångesten trycker ner mig för då kommer jag inte bli godkänd i kursen).
Nu ska jag fortsätta gotta mig i begrepp som hermeneutik, induktiv och deduktiv ansats, validitet, reliabilitet, giltighet och tillförlitlighet. Love my life. Ciao!
/Sanna

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Syrran, kan ju säga att jag fick MVG på min uppgift om just positivism och hermeneutik angående samhällsvetenskapliga metoder.Handlade om olika metoder om hur man arbetar med hjälp av att deduktivitet (kan man säga så?) etc. Så om du behöver hjälp så finns proffset ett samtal bort!



Kram

2010-01-15 @ 04:03:49
Postat av: Sanna

Känns ju grymt skönt att veta (och nej så kan man inte säga). Samtalet kanske kommer hörru. Och kolla upp när du tar studenten nu!

2010-01-15 @ 10:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0