Beautiful boyz

Åh jag är så less på att ha skolskiten hängandes över mig. Försöker få något gjort idag men det går så seeeegt. Men jag myser och har hittat en gammal favorit som får spelas lite - Cocorosie. Fina låten med Antony från skivan Noah's Ark (2005) får ni här:
'
Har ju köpt gymkort om jag glömt berätta det. Har varit äckligt duktig i en vecka nu hehe. Var dit imorse igen och sen har jag hunnit med att charma in mig på ett nyöppnat café också. Har öppnat i samma hus (perfekt för mig som är så lat) och jag var smart nog att titta förbi med min CV. Hoppas bara att de är i behov av extra personal, duden jag träffade skulle försöka prata in mig hos cheferna. Håller tummarna. Imorgon ska vi försöka fixa ett sommarjobb, tbc.
Åter till pluggandet.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0