Bara bra

Jag har haft en grym dag so far. Imorse vid 9 ringde telefonen och det var duden från det där caféet som ligger här nedanför som är nyöppnat. Jag var förbi och lämnade CV och snackade in mig i förrgår och nu ska jag få testa att jobba. Funkar kemin med resten av teamet så är jag numera anställd på... fan, borde kolla upp vad stället heter hehe.

Bra är att jag får bestämma helt själv hur ofta och när jag vill jobba (passen är bara på 5h, helt perfa). Det tar en minut att gå dit och jag gillar viben på stället. Kommer tillkomma uteservering med bar och sånt till sommaren också. Fast då hoppas jag på jobbet som vi ska på anställningsintervju imorgon för istället. Skvallrar sen hur det gick.

Sen det här med det inställda tåget, vi blev uppgraderade till x2000 istället (= 1h mindre på tåget) och fick reserverade platser. Win!

Nej, nu måste jag plugga och sen blir det till att gå och träna. Igen. Så duktigt! Ciao.

/sanna

Kommentarer
Postat av: Sannamamman

Yepp, du är så duktig gumman, Ida med förstås :-D.

Kram Kram

2010-01-15 @ 08:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0