Ångest!

Nu när jag äntligen har börjat känna mig hemma här i Malmö så blir jag tvingad att åka tillbaka till Piteå. Det suger så jävla hårt. Men jag gör det bästa av situationen; kommer upp en onsdag kväll, har två äckligt långa skoldagar och åker fort som fan till Sthlm lör morgon vid halv sju. Ska passa på att vara hemma där några dagar innan jag åker ner hit igen. Life is good.

Ah förutom att jag ska till Piteå igen då. Hoppas Gustav har fixat lägenhet så vi har någonstans att bo hehe. Nej, nu är det fika efter träningen som gäller. Hejdå.

/sanna

ps: ida är den enda som har internet för närvarande (= nästan inga blogginlägg) men snart ska jag också kunna bruka internetetetet. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0