Vem jag ska vara på nästa Halloween!

Min kärlek till den här låten bara växer och växer. Äntligen finns videon på Youtube, vilket är helt fantastiskt. Det måste vara en av de bästa musikvideorna i musikvideons historia (skoja). Nästa Halloween SKA jag och några andra frivilliga vara Boyz II Men. Det är ju så klockrent. Att jag inte har kommit på det här tidigare liksom, WHAAAT!?! Förra årtets utstyrsel var ju grym, man var ju het som vis man, men det här skulle ju toppa allt! Det är något jag måste göra innan jag dör känner jag. Måste skriva det på min sån lista fast jag har ingen så jag kanske måste skapa en sådan bara för att kunna skriva upp "Klä ut mig till valfri medlem ur Boyz II Men". Ville först vara han som pratsjunger, men han är fulast så jag kanske måste tänka om.



KOLLA VIDEON! Den är grym, den är fantastisk, den kommer att förgylla er dag. Jag lovar.

Annars har dagen varit fin och bra. Är på satans bra humör idag, till och med när vädret är som det är. Vaknade utvilad, lunchade med Malin, köpte hushålls- och toapapper på Coop, pluggade LITE, lagade spagetti och köttfärssås, bloggade, gick och tränade, kollade på tv (de två sista sakerna ska jag göra sen, men kändes som att jag ville fylla ut lite).

Satans bloggjävel beter sig inte som jag vill, men livet går vidare. Hej hopp!
/idaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0