Ännu en helg

Gårdagen var jäkligt rolig. Först jobb och en massa prat om allt mellan himmel och jord. Älskar att diskutera saker och ting med människor som är väldigt olika mig själv. Sen kom Aden över och därefter drog vi till Emily och Elli där även Josse och Maria joinade in. Återigen hamnade vi på KB. Nästa gång ska vi gå någon annanstans men jag hade det grymt roligt i vanlig ordning.

Jag har äntligen fått tag i sladden till min kamera så nu kommer lite bilder. Dock inte från igår för då glömde jag givetvis kameran hemma men bilderna nedan visar typ hur det vanligtvis brukar gå till innan utgång.
Galenpanna is the shit. Imorgon ska jag bowla med jobbet, ska bli spännande för jag är så jäkla värdelös på det så det finns inte. Men jag ska inte visa några sura miner vid förlust inte. Ska försöka iallafall. Nej nu ska jag kolla på en dokumentär om fängelser. Att jag kan vara så intresserad av sånt, har ofta funderat huruvida jag skulle palla med en tid i ett fängelse. Vems bitch man skulle vara hehe. Ciao.
/S

Kommentarer
Postat av: josse

så gulliga vi är!!

2010-02-26 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0