Still alive

Jo alltså, slumrade till i kanske tio minuter här på golvet i en helt upplust idrottshall. Annars har vi jobbat konstant sen klockan 12 igår och hjärnan är helt fucked. Vår grupp är.. blandad. Lite olika viljor - minst sagt men det gör det bara till en utmaning. Hehe, längtar såååå hem till sängen. Och man går runt och känner sig festival-äcklig. Inte en härlig känsla.
Slog upp tidningen igår också, trodde jag skulle omnämnas. Och så är det en stor bild på mig och en halv sida med bara min intervju. Typ inget om själva projektet hehe. Tur det var jag som valde bilden iallafall.
Ida hälsar. Jag hälsar. Håll tummarna för att vi klarar oss till slutet!
/Sanna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, ska bli spännande att se hur det går för er. Jag håller tummarna!



P.S. Läste artikeln i nätupplagan, lika vacker som alltid Sanna! D.S.

2010-02-26 @ 11:13:12
Postat av: josse

Gud vad Ida är fin i håret, är det ett tecken på att man inte jobbat tillräckligt hårt? IHHHH håller tupparna för er! Tupparna? Varför skrev jag tupparna? Jag menade ju tummarna. Men det kan ju vara skönt att veta att diverse djur är under kontroll. KjamiZzZ

2010-02-26 @ 12:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0