Snart blir vi inlåsta

Hej hörrni. Idag har jag och Ida fikat med en dude som är med i vår grupp imorgon på Uppdrag24. Sen har City-tidningen intervjuat mig, något korkat felcitat kanske dyker upp i tidningen i dagarna (Malmös upplaga såklart). Nu är Josse här på middag och jag ska påbörja packningen inför imorgon. Gode gud, låt mig hålla mig vaken i mer än 24h nu. Måste. Vinna. Måste. Vinna. Fast tydligen skiter man i priset i slutändan för man är så trött så man stupar. Kanske har tid att uppdatera imorgon under dagen så håll utkik.
Tills dess så får ni lyssna lite på grymma Local Natives som jag inte kan sluta lyssna på. Påminner sjukt mycket om Fleet Foxes blandat med lite Band of horses. Nedan har ni låten Sun Hands live. Och här kan ni lyssna på resten av skivan och min favvolåt.
jävla skitblogg. kan inte fixa texten som jag vill med sjukt komplicerade saker som.. NYTT STYCKE. hata blogg.se ibland.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0