Sjuk sjuk sjuk... eller?

Fan, jag har inte ens varit förkyld på ett år eller något nu... men nu känner jag att något är på gång. Har inte tid att åka på någonting, så mycket att göra. Ska knarka ner mig med det där Caroline tipsade om. Måste bara komma ihåg vad det var hehe.

Anyways, ska iväg snart och ha möte med duden som är chef för kommunens fritidsförvaltning. Här ska nätverkas vet ni. Sen bibblan och sen ska vi unna oss en fika. Älskar att man inte behöver gå en halvtimme i -30 grader för att få njuta av en varm choklad. Jag längtar verkligen inte tillbaka till Piteå och det är en sån härlig känsla.

Nu senast när jag var uppe så gick jag ju hem till min gamla lägenhet och snackade med han som bor där nu. (fick honom att ta hand om min post i två månader typ hehe) Kändes så himla konstigt. Det är otroligt hur snabbt man kan anpassa sig till nya situationer, till en ny vardag. Jahapp, det här är mitt hem nu. Okej. Bra.

Nej, dags att göra sig iordning. Just det, har jag berättat att vi ska till Amsterdam? Ska boka biljetter i slutet av månaden. Billigare än jag trott, 1200 t/rt typ. Awesome!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0