Mitt 2009 i bilder - september

I september blev jag brunett igen.
Sen invaderade en massa nya människor Piteå.
Men vi som är gamla i gamet fortsatte att njuta av goda middagar. Mums.
Sen fick jag en ny vän!
Lotta lämnade Norge och kom och hälsade på i Piteå.
Då blev det givetvis dags för ännu en roadtrip.
Var förbi Stockholm och passade på att gå på min fasters födelsedagsfest. Fast här är ju pappa såklart.
Bästa familjefotot ever. Alla är så med och så engagerade och så glada. Det ska förstoras fortast möjligt och ramas in och hängas på en hedersplats som vi inte har.
I september hängde vi en massa på Kulturens Hus i Luleå och konceptutvecklade.
Sen ägde den legendariska kräftskivan rum.
Succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0