Livet från den ljusa sidan

Jag har funderat mycket på vad som ska hända med mitt liv efter examen (just nu känns det som att jag kommer att misslyckas totalt med den) och det känns ganska bra. Jag är inte orolig, även om jag förmodligen borde vara det. D-uppsatsen blir lidande för tillfället. För det första har jag en massa andra saker för mig, som känns roligare och för det andra så har jag ingen motivation. Jag är inne i en svacka och jag måste ta mig ur den fort som fan för så här kan jag ju inte fortsätta.

Jag hoppas verkligen att jag lyckas scorea ett heltidsjobb efter examen så att jag kan slippa ta kurser på Malmö Högskola i höst (mitt safe-alternativ), men något jobb måste det ju finnas. Nu måste jag återgå till jobbet, ja jag kallar det jobb så att jag kan chilaxa lite sen yaaall!

/idaho goes adult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0