Kids

Yes, idag var jag och slet på mitt andra jobb. Well, slet och slet - jag fikade, spelade spel och ritade. Sen gungade jag också. Helt okej arbetsuppgifter måste jag säga. Ungarna var väldigt snälla och jag jobbade med en dude i min egen ålder så det var grymt.

Däremot så blir jag så irriterad över kommentarer från ungar till varandra i stil med "jävla bög".. blablabla. Det värsta jag vet och givetvis gör jag mitt bästa för att snacka lite vett i dem. Tuff utmaning eftersom de säkert inte ens vet vad det betyder utan bara härmar saker de hört någon annan säga (föräldrar/syskon/TV/film/whatever. Pallar inte låta sånt passera. Samma sak med alla orättvisa kommentarer men tillslut kanske man inte orkar bry sig. I don't know men just nu fortsätter jag tillrättavisandet.

Nej, nu blir det skins. Har precis kollat hockeyn som Sverige vann - för en gång skull så var det en rolig sändning tidigt. Hatar att OS är i Kanada så alla intressanta hålltider är vid 03.00. Usch.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0