Jag ska till NY

Jo, det är planen. Och hur ska jag ta mig dit då? Jo, genom att krossa allt motstånd i en tävling som vi ska vara med i på torsdag. Nu ska jag berätta för er.

Fick möjligheten att anmäla mig till utmaningen Uppdrag24. Den går ut på att x antal personer blir inlåsta i 24 timmar och delas in i olika grupper. Alla får sedan jobba med ett case och måste kunna lämna in dokument till olika deadlines som finns. Man får inte lämna salen under den här tiden. Så kl 11.30 på torsdag till kl 19.00 på fredag så kommer vi vara med om det här. Stod på reservlistan men idag ringde de och berättade att vi hade turen att få vara med.

Och förstapriset är då en resa till New York. Åh, måste vinna. Hoppas jag inte hamnar med inkompetenta människor men jag och Ida är ju grymma så vi får väl styra upp det hela ;). Herregud vilken rolig grej. Imorgon ska vi får privatundervisning i idégenerering för vi missade den föreläsningen. Tur att man har läst kreativitetsmanagement. Score.

Håll tummarna för oss nu.

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Sannamamman

Håller tummarna och övar redan på segerdansen för jag tror på er. Grattis till spännande äventyr finaste tjejerna. Ni är grymma.

Kramar från

Sannamamman

2010-02-22 @ 14:37:13
Postat av: Mie

Tummar hålles. Hårt också! Klart ni ska till Äpplet. Kramikram från Mie (Sannamammans polers)

2010-02-23 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0