I'm still standing

Nej inte riktigt men lever gör jag iallafall. Hade ett grymt pass igår med Maria på jobbet. En massa folk som var där till stängning vilket var grymt. Allt blir så lugnt när det är vi som jobbar tillsammans, känns som att man har lika stor koll och vågar "göra fel" och inte frågar så fort man är osäker på något. Nej, istället kan man ta den extra lilla sekunden och tänka logiskt och göra som man själv tycker är bäst.

Anyways, sen kom jag hem och fick mat serverad. Aiden, Josse och Maria kom förbi och efter en massa "galenpanna" drog vi ut en sväng. Grym kväll. Nu ska jag försöka bli trött för jag ska upp galet tidigt imorgon och leka skolfröken. Hoppas barnen gillar mig hehe.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0