En helt vanlig tisdag

Det här är Aden. Han är från Australien och flyttade hit förra veckan. Så eftersom vi båda är new in town så har vi idag irrat runt lite tillsammans med kartor i högsta hugg.
Tillslut hamnade vi på Moderna Museet och kollade in deras pågående utställningar. Hade nog lite väl höga förväntningar eftersom jag tänkte mig något i stil med Tate i London - stort misstag. Var mest nakna människor som gjorde saker med döda djur. Rätt skumt med andra ord. Sen blev det fika för Malmö är tydligen ingen storstad för här visas det inga filmer på biograferna på dagtid. Konstigaste jag hört.

Grym dag och träning på det så nu ska jag duscha och ha den vanliga kvällsfikan med Idaho. Ciao!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0