Vad gör du om dagarna egentligen?

Kan ge er en liten inblick i hur en vecka kan se ut för mig:

Måndag: Research inför utformningen av min ansökan gällande kompetensutveckling, möte med ansvarig på HR för kompetens och karriär, presentation av mina förslag på vidare utveckling av projektet

Tisdag: Möte med kommunikationschefen för Malmö stad för att höra om avdelningen och möjliga uppgifter för mig om jag vill involvera mig i deras verksamhet. Brainstorming kring min ansökan. Möte med några andra unga medarbetare på Folkhälsoenheten som jobbar med ungas delaktighet och engagemang.

Onsdag: Möte med chefen på HR Strategiska och en kommunikatör. Planering inför ledarskapsdagen där stadens chefer samlas under en eftermiddag. Jobb hemifrån med min ansökan.

Torsdag: Möte med en styrgrupp som inkluderar min chef och en massa andra spännande människor om Malmö som evenemangsstad och hur den ska bli mer attraktiv osv. Tripp till Trelleborg med cheferna som ska på internat.

Fredag: Nätverksmöte med alla andra 20 unga akademiker som är ute på de andra förvaltningarna. Jobb i våra arbetsgrupper på eftermiddagen.

Ungefär så kommer denna vecka se ut. Mycket att göra men det är nice, lite tidspress med min ansökan för att få EU-pengar - ska in i början av september och det är sjukt mycket som ska göras innan dess. Men lite press och stress är ju alltid kul. Nej, ska upp vid typ 6 imorgon så nu ska jag fortsätta glädjas över Sveriges seger och försöka bli lite trött. Godnatt.

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Sannamamman

Var rädd om dig min älskade Sanna. Kram & Puss m

ps: Är så stolt över dig :-D

2010-08-13 @ 07:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0