Malmöfestivalen Ja Tack!

Allt som jag har jobbat för under sommaren ska funka nu. Malmöfestivalen är igång och jag har jobbat fredag och lördag med en massa olika kul saker. Igår gick jag i princip i 10 timmar. Det är ganska stört. Jag hade ungefär 40 minuters lunchpaus, men förutom det blev det att springa runt på festivalområdet som en dåre. Det är ju inte särkilt lätt att ta sig fram i folkmassan heller, men man får knuffas lite så går det bra.

Idag är jag ledig, men imorgon är det dags igen. Då ska jag fixa med vår bananteckningstävling i barnhörnan. Jag tror att det kommer att bli grymt. Om det är någon som är sugen på att se mig i banandräkt så är enda gången under veckan som jag kommer slänga på mig den på onsdag mellan 12-16. Igår spelade bland annat Maskinen och Familjen. Jag såg inte dem så Sanna får berätta sen, men det verkade som att det var grymt. Jag fick dock se en liten glimt av Erik Hassle och då blev jag nöjd för resten av dagen. Orkar inte skriva mer nu, bilder kommer sen när jag hittar min sladd (ja den är alltid borta).

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0