Jobbar du så jobbar jag

Man är ju på kontoret. Man jobbar lite, fikar lite, lunchar med bra killar lite, jobbar lite mer, äter lite födelsedagstoffifee, jobbar lite, fikar lite och sen går man hem. Ändå bra dag. Ska ha första träningen med korpen-laget idag. Hoppas att vi kommer på ett bra namn. Förslag någon? Mitt förslag so far är The Gordons för att det visar på attityd. Vi tar inte skit från någon liksom.

Allt är bra i livet förutom en sak just nu. Eller kanske några saker, men det är en sak som stör mig så sjukt mycket. Det här med att gå upp tidigt, vad fan?! Jag kan inte förstå det. Varför tvingar man sig upp varje jävla morgon för? Inget för mig. Förstår verkligen inte hur jag gjorde det på gymnasiet när jag gick upp typ innan 6 varje morgon. Jo vänta nu det vet jag, JAG HADE INGET LIV EFTERSOM JAG TYP SOMNADE VID 9-TIDEN. Fan!

Nu ska jag gå och fika med informatörs-Malin. Hon är bra. Miljöförvaltningen är också bra så länge det inte är semester och alla som jag behöver är någonstans där inte jag är i alla fall. Läsa lite, skriva lite, mejla lite.

Nu tog jag en toffifee. Gott.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0