Jävla blogghelvete

Hade skrivit värsta inlägget om hur det är sista dagen på Malmöfestivalen och hur allt har gått så bra och om hur jag aldrig (nästan) vill sluta jobba på miljöförvaltningen, men det försvann. Så, för att sammanfatta:



Så mår jag just nu. Jag borde snart gå känner jag. Snart är det helg. Jag älskar helg! Kanske mer än vad som är hälsosamt. Just det, Oskar Linnros igår. Sanna har väl redan skrivit någon sorts recension, men jag tyckte i alla fall att det var ok, inte mer. Kunde varit bättre med lite bättre publik. Folk är så tråkiga. Om jag inte vill se en konsert så går jag inte på konserten. Hur svårt kan det vara?

Fick se en liten glimt av Lisa Nilsson också. Precis när vi gick förbi sjöng hon "varje gång jag ser dig". Vilka minnen det väckte. Jösses. Sen åt jag, sen sov jag. Pensionärsvarning på att somna vidd 22-tiden.

Vi ses i barnhörnan på festivalen. Ciao.

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0