Första träningen avklarad

Ikväll har vi varit bort till Ribban (var det väl? eller potatisåkern?) och haft vår första lagträning. Tänkte först stå över hela korpen-grejen men det gick inte riktigt att hålla sig borta. Utan fotbollsskor och med världens sämsta kondis så är jag rätt död just nu. Fast det var jäkligt roligt och mycket sitter i. Förr i tiden var jag jäkligt snabb, sprang typ tio meter vid varje steg. Så är det inte riktigt idag haha. Men närkamperna är jag fortfarande rätt bra i. Måste bara orka springa en massa nu så det är mitt prio nummer ett.

Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar den här gången, men vi har redan börjat planera in lagfester och träningsläger. Sånt kan man inte missa!

Hej så länge. Joina vårt lag om ni är tjejer och bor i Malmö. Höga krav vi ställer va?

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0