Using my powers for something good

Ah vet ni, det har jag faktiskt gjort idag. Var iväg på ett första möte hos en frivilligorganisation som jag ska hjälpa med att ta fram en marknadsföringsplan. De önskar flera aktiva i sin verksamhet och behöver styra upp sina strategier för hur de arbetar med sina samarbetspartners och sånt. Jag som är fattig bidrar inte med mina pengar till någonting - bättre upp vet ni - jag bidrar med mig själv! Så mycket roligare.

Var till arbetsförmedlingen idag också och träffade min handläggare för första gången. Smart grej de gör - hon och en till tjej har bara hand om unga akademiker. Vi är tydligen inte så prioriterade vanligtvis och ofta är vi överkvalificerade för många av jobben som läggs ut på ams.se eller så har vi inte den 20-åriga erfarenhet som krävs. Bra initiativ där, trots mitt hat mot deras inskrivningssystem. Fy fan.

Imorgon ska jag go back to basics. Ciao!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0