Update

Nehepp, jag fick inte jobbet som informationsassistent. Det var det jag hade varit på tre intervjuer för och det stod nu i slutet mellan mig och två andra med en massa äcklig arbetslivserfarenhet. De valde någon annan tjej vilket var synd för jag hade gärna jobbat med det där arbetsteamet. De verkade ha jäkligt kul tillsammans på arbetsplatsen. Men the good news är iallafall att de verkligen gillade mig som fan och att chefen där nu ska rekommendera mig till ett annat jobb. Hon som ringde sa att de ska hjälpa mig att komma in i verksamheten och kanske till och med kolla möjligheten att skapa något jobb där hos dem. Vet inte hur det blir med det där men det är ju nice att man har gjort ett sånt intryck att de tänker försöka hjälpa mig/rekommendera mig till andra. Men det här jobbet var inte meant to be så moving on.

Igår: Financial district, färjan till Staten Island, Frihetsgudinnan, Barca-Inter med sjuukt många spanjorer och italienare på en pub, middag på något kinahak, Apple Store och sen bio.
Idag: Häng i solen i Central Park som ligger några kvarter från där vi bor. Ikväll... vem vet.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0