Tripp till Stockholm?

Funderar fan på det, om det inte vore för tågkaoset just nu så hade jag inte varit sen att boka en biljett hem för att besöka min underbara frisör. Går alltid till Eleganz vid medborgarplatsen, de gör alltid rätt och precis som jag vill ha det. Ska ju iväg imorgon igen så frisören kan fixa till sitt dåliga jobb (SOM TOG FEM TIMMAR!!! JAG SATT DÄR I FEM TIMMAR. FÖRSTÅ!?!?!). Ringde nu min frisör i uppe i Sthlm för att be om lite råd. De var sjukt hjälpsamma, kollade vad jag har gjort hos dem tidigare och vad jag skulle be frisören att göra imorgon. Så jävla snällt.

Fortfarande deppig. Med hår som skiftar i orange. Fy fan. Tänker inte gå någonstans idag.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0