Bra skit

Har precis lyckats skriva ihop mitt resultatkapitel (exklusive analys) på tio sidor utan att veta vad jag egentligen sysslar med. Rätt bra jobbat tycker jag. Ska unna mig själv några avsnitt av True Blood nu tror jag. Har inte gett det en ärlig chans förrän några dagar sen. Har ju en tendens att börja älska serier lagom till pluggstresstider.


Kommer ihåg hur mycket jag älskade introt när serien kom.Tur att jag väntade för nu har jag kunnat skjuta upp pluggandet i totalt cirka 14 avsnitt (=14 timmar).
Imorgon ska vi på visning av en fyra vid Möllan. Säkert med typ hundra äckliga par som väntar hundra äckliga barn = ingen lägenhet för the hose. Jag som ville ha min ateljé/pysselrum/matsal/bibliotek/work study. Oh well, kul med visning iallafall!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0