Trion drar på utflykt

Jojomen. Imorgon försvinner vi till Luleå för att göra en massa bra saker.

Jossan - Bara shoppa. Och shoppa lite till. Och kanske.. bara kanske lite till.
Ida & Sanna - shoppa och presentera vårt marknadsföringskoncept för Kulturens Hus.

Ja, det är viktigt att fylla sina dagar med värdefulla aktiviteter. Som idag, då handlade vi till fredagens sjukt galna festmåltid och fikade. Sen fotboll och sen Idol. Sen trodde jag att det var fredag imorgon men det är torsdag imorgon. Och då inser jag att jag kanske inte har så stor koll. Att jag inte fyller mina dagar med värdefulla aktiviteter.

Men så kollar jag ett avsnitt av Weeds och då vet jag att det inte är fredag imorgon och att jag ska få åka buss. Imorgon. Åka buss i säkert en timme minst då jag får lyssna på musik. Fan, att man skulle sakna SL ibland. Kollektivtrafik och trängsel med sura och konstiga människor. För då har man liksom tid med musiken som inte annars får lika stor uppmärksamhet utan bara finns i bakgrunden.

Nu ska jag försöka sova. Ännu en viktig aktivitet. Och imorgon är det inte fredag. Men sen ungdomar! Gonatt.

/Sanna

ps: det finns en krydda som heter kebabkrydda. ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-10 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0