Sommartjej 87

Väntar på att Jossan ska ringa så att vi kan åka till Dollarstore och köpa plastmuggar. JA jag ser fram emot det. Först och främst ser jag fram emot att åka bil. Åka bil är en av mina favoritsysselsättningar förutom att åka buss. Fast bara regionsbuss, inte nåt jävla Skånetrafiken stadsbuss i Malmö. Bajs.

Kommer du ihåg sommaren 2009 Sanna? Det gör jag. Den var bra. En lagom blandning mellan sociologi-plugg, nattliga nakenbad, vin, stämsång och upptäckandet av Norrland.

Här har vi tjejen som just badat naken i Bottenviken. Gjorde dessutom nästan en Britney på bilden, det ni haha.

 

/idaho

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

OM jag gör! Bästa sommaren!

2009-09-23 @ 16:07:54
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0