Som om vi inte vet. Som om vi bryr oss.

Det här inlägget är så jävla bra. Hon skriver vanligtvis saker som jag har tänkt på men inte pallar skriva om. Som detta inlägg om ett "vi". Hon och hennes bästis.

Jag och Ida kommer ju i ett så kallat paket. Dyker hon upp så dyker jag upp, vice versa. Vi är nästan som ett sånt där äckligt par som aldrig kan skiljas från varandra. Men det är så det ska vara så fuck you all.

Som när jag är nere i Stockholm och lever rövare *btw - förlegat uttryck som borde utplånas* och jag besöker festliga tillställningar själv med andra vänner. Då kan det kännas ensamt för man brukar ju ha frugan med sig. Som shotar när du shotar, som hatar när du hatar och som skrattar när du skrattar. Lycka!

Aja, läs inlägget nu.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0