Sanna kvällsfilosoferar

Jag har alltid varit rädd för eltandborstar. Det är sant. Så när jag fick en i julklapp förra året hoppade jag inte direkt upp och ner av lycka. Men nu när jag var i Stockholm senast hade jag inte tandborste och var tvungen att använda denna oöppnade present.

Nu är jag fast. Typ beroende. Står i minst tio minuter varje kväll med min eltandborste. Byter hastighet. Kör lite rally mellan tänderna. Har kul. Mitt lilla kvällsnöje typ. Men ett problem; alltså... vad gör man med all tandkräm?

Man kan inte spotta ut skiten för då borstar man inte ordentligt så det rinner. Fan, tandkräm överallt. Jag ser ut som värsta vampyren efteråt fast blodet är vitt.. ni fattar.

Måste googla. Finns säkert en behållare eller haklapp för såna som jag. Ovana eltandborstanvändare. Det är fan en konst det här. Credd till er som behärskar en Braun PC9900 Triump.

Gonatt.

/Sanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0