Sanna goes storasyster

Yes, har varit en väldigt snäll syster den senaste.. halvtimmen. Har gjort en lista på utbildningar som kan passa min bror. Han funderar på journalistik och polis så nu har jag knåpat ihop lite inspiration till honom.

Shit, kommer ihåg när man själv var där. Läste igenom. Valde mellan städer. Fast det var inte så mycket val trots allt. Det var nästan förutbestämt det där. Sökte endast en utbildning och kom in på den. Så var det med det. Hade jag valt samma om jag fick göra om det? Hell yeah. Lekstugan passar mig perfekt.

Nej nu ska jag försöka hitta någon dokumentär jag inte har sett på SVT Play än. By the way måste ni kolla Uppdrag granskning. De har gjort program nu om stafettläkare, alla thailändska bärplockare som utnyttjas och om pirater. Sjukt intressant. Och Jossan, vi har haft möte med ena duden i det programmet som handlar om bärplockarna. Kan du gissa vem?

Nej, hej så länge.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0